poniedziałek, 25 marca 2013

TARGI ŚLUBNE

Witam! :) Miałam malutką przerwę. Aczkolwiek, kłopoty ze zdrowiem. Mam zaległe 3 posty dla Was. Ciasteczko, sesję z Arturem i właśnie Targi.
Z racji tego, że do lokalnej gazety musiałam stworzyć artykuł, to też udałam się na Targi ślubne. Trochę szłam tam nie pewnie. Wiadomo do ślubu się nie szykuję. Ale wróciłam pełna wrażeń. Od Barmanów dostałam drinka za darmo, jak to określił Tomasz "UROK OSOBISTY" . :) Zapoznałam fotografów, którzy sami proponują mi sesję za free, poznałam zespół muzyczny "Maker", projektantkę mody "Monikę Kupiec". Wygrałam kartę VIP do Hotelu Batory! A także darmowe porady kosmetyczne. Słowem? Było warto! :)

RELACJA

















JEŚLI CI SIĘ PODOBA BĘDZIE MI BARDZO MIŁO GDY DODASZ MNIE DO OBSERWOWANYCH I BĘDZIESZ WPADAĆ CZĘŚCIEJ. :)


5 komentarzy:

  1. Super się to ogląda i ten samochodzik różowy skradł moje serce : )

    Zapraszam w wolnej chwili do mojej krainy - http://ashplumplum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!!!bardzo mi się podoba, co prawda ślub i wesele już mam to za sobą, ale fajnie pooglądać i powspominać:)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu
    Buziaki www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam targi ślubne, niedawno miałam okazję pozować na jednym w sukni ślubnej, ale nie zdecydowałam się, chcę mieć ją pierwszy raz w życiu na sobie podczas mojego ślubu... ;)

    OdpowiedzUsuń