sobota, 9 marca 2013

codzienność. :)

Witajcie. Na początek chciałabym przeprosić za tak długą przerwę. Po prostu byłam zajęta, wiele też problemów osobistych. A nawet lenistwo. W najbliższym czasie postaram się to zmienić. Robię dużo dla siebie, dla innych, staram się . A co z tego wyjdzie, to się okaże. :) A co u Was? Jak w szkole, pracy, na uczelni? :)

Dziś wybrałam się na spacer, ostatnio mam wiele na głowie, z uczelni wracam o 20. W ogóle to mam sporo nowości. Ale. wracając. Dziś przedstawiam Wam zwyczajny, prosty zestaw.
Króluje tu koszula:



Przechadzając się po mieście, postanowiłam odwiedzić SH. I oto moim oczom ukazała się ta piękna koszula, z haftem na dole, rękawach i ramionach. :) Jej cecha to przede wszystkim ORYGINALNOŚĆ.

A oto, jak ją połączyłam z leginsami i czarną skórą.
























 
Tak jak mówiłam, zwyczajność.
Leginsy: H&M
Koszula: SH
Torebka: Lancel, sh
skóra: amtosphere
buty: allegro.

Jeśli Ci się podoba to dodaj i wpadaj częściej. :)

 

17 komentarzy:

  1. Trafiłaś na prawdziwe cudeńko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale <33 Poważnie ,ale i fajnie ;*
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super koszula, ale torebka jeszcze lepsza :) obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula :) masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your top so much! + your bag is stunning!

    I'm your newest follower on GFC,hope that you can check out
    my blog soon,

    Have a great weekend,
    devil-wears-gabbana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wykończona koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw i ładna koszula;)
    buziaki
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:) Koszula jest genialna.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koszula ,świetnie wygladasz bede wpadać częściej i zaobserwuje !:)

    http://rainbowbirdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula piekna i oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna bluzeczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna, bardzo oryginalna koszula. Zazdroszczę takich łupów :)

    OdpowiedzUsuń